I`m a Ranger now...

Over die keer dat we onze boodschappen kwijt waren....

Normaal is het ondertussen nu wel al zo goed als zeker dat ik hier blijf tot in het nieuwe jaar, mijn geplande terugkomst op 21 december wordt dus geannuleerd en maakt plaats voor een voorlopig nog onbekende terugreis datum. Vermoedelijk zal het ergens in februari zijn. De afrikaanse levenstijl bevalt me hier gewoon enorm goed. Integenstelling tot in Australie, heb ik mij hier direct goed gevoeld en tot nu toe heb ik ook nog niet echt heimwee gehad. Misschien komt hetnet doordat ik al zo lang van huis ben geweest tijdens mijn Australie reis en me nu dus sneller kan aanpassen, maar ik voelde (en nog steeds trouwens) me hier gewoon direct thuis. Maar dit wil natuurlijk niet zeggen dat ik jullie niet mis he ! Ik ben hier gewoon gelukkig en dat voelt goed :)

Plettenberg Bayis gewoon ook een leuk stadje om in te wonen, niet te groot en toch net genoeg te doen om je niet te vervelen op je vrije dagen. Tijdens de week blijven we gewoon thuis in onze huisjes bij het park, en eens per week trekken we met 1 van onze vaste drivers (Carl of Bert) naar de stad om boodschappen en zo te doen. <<>>Net zoals nu vrijdag geweest. Het plan was boodschappen in Checkers (den winkel) en daarna nog wa andere kleinere boodschappen en dan iets eten en drinken @ the mini-market en daarna nog een stapje zetten ... Maar wat met de boodschappen, uiteindelijk was er een collega van Birds of Eden in Plett bij wie we de boodschappen in de auto mochten stoppen tot we naar huis hingen. Uiteindelijk hebben we een soort vanBabalas (afrikaans voor hangover) avond beleeft, het begonmet cocktails voor anderhalve euro en isgeeindigd met een geimproviseerdfeestje op het strand... denk: mensen vermist met als enige aanwijzing een paar achter gelaten schoenen op het strand, het glas van mijn uurwerk kapot, sjaals & kousen en andere kleine praktische kledingstukken verloren,deboodschappen ergens in een auto in The Crags,een fransmeisjegone wild, ...Nu goed je hoort het al, een behoorlijk bewogen, maar zeer leuke avond. Uiteindelijk is iedereen veilig thuis geraakt EN dit zonder kleerscheuren.De volgende nachthebben Neele (mijn roommate) en ik de nacht iets rusigerdoorgebracht bij iemand thuis in een echt huis met een echt bad; en dit dankzij Anais, de franstalige vrijwilligster die niet bij ons in Monkeyland woont, maar wel bij iemand thuis aan Home Stay doet.

voor de ongecensureerde versie van het weekend verwijs ik je graag door naar facebook

Faye. xx

PS: walvissen bestaan niet ! allemaal photoshop !! TRUE STORY

Reacties

Reacties

mpaule

hallo Faye,
ik lees hier dat je inderdaad al een en ander beleefde in je nieuwe verblijf.. dat je je goed voelt is natuurlijk
heel tof te vernemen.. stel het verder nog heel goed en geniet van deze speciale ervaring..
gr, mpaule

grote zus

nog een bitje verse foto's???

MarK!

Wilt dit dan zeggen dak je super moderne tv moet stockeren tot in februarie? Kga dan wel stockage kosten moeten aanrekenen voor 3maand!

Ranger Faye

yes please !!
ondertussen nog geen vijfden gekocht, neen?
en ej nu al een hondje??

MarK

Haha neen ze 4 is meer dan genoeg!
Ja hoor, BRUNO zal is foto op je fb posten!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!