I`m a Ranger now...

eerste tekenen van leven.

Vlug een klein berichtje om iedereen te laten weten dat alles inorde is, dat ik veilig ben toegekomen in Plettenberg Bay, waar ik voor de komende drie maanden in Monkeyland aan de slag ga. Mijn training is gister begonnen en binnen 2 weken mag ik zelf beginnen gidsen in het park. Al super veel aapjes gezien en het landschap rondom waar ik woon is prachtig. Woon in 1 van de huisjes samen met vier andere vrijwillegers (allemaal duitsers, but no worries they speak perfectly good english). Life is great.

Faye xoxo

Reacties

Reacties

marie-paule

dag Faye,
leuk te horen dat je goed aangekomen bent en al een beetje je draai gevonden hebt..
geniet ervan !!
groetjes,mpaule

mama

dikke knuffel van ons allemaal
ook de groetjes van Christel
en
goed opletten is de boodschap
je moe gin aptje meebrieng wi
tot nog eens

Lieselot

Hey Faye...
Super om te lezen dat je goed aangekomen bent, het goed stelt en er naar uitkijkt om de rest te beleven.
Het zal er wel fantastisch zijn, alleen al die aapjes, en daarnaast nog eens het landschap... :)
Wie weet kom je hier nog als de grootste Duitse Chick terug :D...
Zorg goed voor jezelf en voor die koddige aapjes!!!
Kissieeees xxx ENJOY!!!

grote zus

whooopwhoooooop :-)
Een dikke tot aan de monkey girl van zieke mama en baby xxxxxxxxx

Felly

Hey Ranger Faye, 'k zien je al lopen met een apenvlaggetje in jun and en botjes an hihi
ja vo mien ma je wel een aptje meebrieng wi pupupu

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!