I`m a Ranger now...

Ooolllaa !

Ola ! ¿Cómo estás?

Binnenkort komt er een nieuwe grote reis aan in een nieuw land op een nieuw continent dat ik ga ontdekken en daar hoort dus ook deze nieuwe blog bij.

Om het met de woorden van de website zelf te zeggen dit is dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen die ik tijdens mijn reis beleef. Ik ga proberen regelmatig nieuwe verhalen te uploaden, maar dat zal een beetje van de beschikbare internetconnecties afhangen. Via de kaart kan je ook nagaan waar ik me precies bevind in het land en waar ik geweest ben. Een beperkt aantal foto`s zal op deze blog te vinden zijn, maar de meeste zullen op mijn picasa-pagina en facebook terug te vinden zijn.

In het kort over men reis kan ik je vertellen dat ik eind September richting Kaapstad, Zuid-Afrika vertrek. Daar aangekomen ga ik met de bus verder reizen tot in het zuiden van het land, waar ik in Plettenberg Bay in Monkeyland drie maand aan de slag zal gaan als vrijwilliger. Verder staat er nog niets vast en is er nog niets gepland, behalve mijn terugkeer, die ik nota bene gepland heb op de dag waarop `Het Einde van de Wereld` voorspeld is...

Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in mijn profiel.

Het wordt weer een grote sprong in het onbekende (joepie!). Ik weet absoluut nog niet wat me te wachten staat en waar ik allemaal heen zal gaan. Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer wat ik wat nieuws heb, meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Reacties zijn altijd en overal welkom, laat dus gerust maar een paar berichten achter.

Cool

Toedeloe. xoxo

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!